קורס שיווק דיגיטלי – 5 טיפים מנצחים לשיווק באינסטגרם

מאז שהוקמה פלטפורמת האינסטגרם, היא הפכה לפופולרית ביותר לשיתוף תמונות. הרשת החברתית מכילה מספר גדול של מובילי דעה, משפיענים עם כמות עצומה של עוקבים עם אסטרטגיה נכונה, גם אתה יכול להשתמש באינסטגרם כדי להיות מותג משפיע. עם למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים ויותר מ-60 מיליון תמונות משותפות מדיי יום יותר ויותר אנשים פונים ללמוד קורס שיווק דיגיטלי כדי לשווק את העסק העצמאי שלהם, או כדי לעבוד בתחום שרק הולך ומתפתח.

ברגע שהגדרת את קהל המטרה הנכון לעסק שלך, עליך גם לבחור את התוכן המתאים לו ביותר כדי להישאר רלוונטי וכדי לגרום לו לבצע אינטראקציה עם המותג שלך וכמובן לעקוב אחריו. זה יכול להיות מאתגר לדעת אילו סוגי פוסטים יעבדו הכי נכון ויובילו לתוצאה הרצויה. לכן, הכנו עבורכם 5 טיפים מעולים לשיווק באינסטגרם.

  1. עבור בהקדם לפרופיל עסקי

עוד לפני שאתה מכין תכנית שיווקית באינסטגרם, עליך לוודא שיש לך חשבון עסקי. הסיבות לכך הן רבות. תחילה חשבון עסקי יעזור לך לנתח ולנתר את פעילות הגולשים בעמוד שלך. זה יספק לך נתונים סטטיסטיים לגבי כמות הגולשים שנחשפים לפוסטים שלך. בנוסף, לקוחות פוטנציאליים יכולים ליצור איתך קשר ישירות מהאינסטגרם מבלי לעבור לאתר שלך.

  • צור מודעות ממומנות

כפי שניתן ללמוד בכל קורס שיווק דיגיטלי קצר, מודעות ממומנות נותנות למותגים יכולת למקד את הקהל שלהם בצורה מדויקת יותר. לפני שהפרסומים הממומנים היו קיימים, רק מי שעקב אחרי העמוד שלך ראה את הפרסומים שלך. כעת, ניתן לקדם תמונות לכל מי שנמצא תחת ההגדרה של קהל יעד פוטנציאלי. היתרון הגדול ביותר, הוא שאתה יכול לקבוע תקציב חודשי ולשלוט על ההוצאות שלך.

אתה יכול להפוך פוסטים קיימים גם למודעות ממומנות, אז עקוב אחר הפוסטים המובילים שלך כי תוכל תדחוף את אלו עם הביצועים הגבוהים ללקוחות פוטנציאליים בהודעות ממומנות. קיימות צורות שונות של מודעות ממומנות, כגון: תמונה, וידיאו, מודעות קרוסלה, סיפורים (Stories) ועוד.

  • השתמש ב-Stories

גם בלי לקחת קורס שיווק באינטרנט, כולנו יודעים כמה אנשים אוהבים stories. אז דע לך, שזהו כלי מצוין למשיכת לידים. היתרון שלו עבור המותג שלך, הוא תחילה שהוא מופיע בראש הפיד ומשתמשים רבים בודקים אותו עוד לפני שהם מתחילים לגלול. אינסטגרם במקרה הזה, מאפשרת לך להשתמש במגוון רחב של תכנים שימשכו את הקהל הפוטנציאלי שלך: כמו תמונות, סרטוני וידיאו קצרים, בומרנג ועוד.

אינסטגרם מאפשר לך גם לתייג חשבונות אחרים, וזה מעולה אם אתה משתף פעולה עם מותג משפיע אחר. בנוסף, ב-story תוכל גם להוסיף: מסנני פנים, טקסט או מדבקות מקלים על עריכת תמונות או יצירת חזותיים מהנים שמושכים את העין.

  • צור שיתופי פעולה עם מובילי דעה

אם אתה רוצה להגיע ללקוחות פוטנציאליים באינסטגרם, הדרך המהירה ביותר לעשות זאת היא באמצעות משפיענים שכבר בנו קהל עם עוקבים גדול. אנשים רוכשים מוצרים או שירותים על סמך מה שהם רואים שהאנשים שמשפיעים עליהם רכשו. הם סומכים עליהם. אם אתה משתף פעולה עם המשפיע התעשייתי הנכון, אתה יכול לפרסם את המוצר שלך לקהל המטרה שלך בדרך מאוד יעילה.

בשלב הראשון נסה לזהות מי הם המשפיענים שיש להם קהל הרלוונטי למוצר או לשירות שלך. בשלב השני אפשר להם להשתמש במוצר או השירות שלך וגרום להם להמליץ עליך על סמך החוויה שלהם. זה אמנם השקעה כלכלית, אבל היא משתלמת בטווח הארוך.

  • פרסם בשעות נכונות (ואל תגזים…)

פרסום מוגזם יכול לגרום לעוקבים שלך לחוש מיצוי ולהפסיק לעקוב אחריך. יחד עם זאת, אם אתה רוצה להישאר בתודעה של העוקבים, אתה עדיין צריך לפרסם באופן קבוע. אז איך מוצאים את האיזון? אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות את זה, הוא לפרסם רק בימים ובשעות השיא בהם העוקבים שלך מחוברים. ישנה הנחה רווחת שהימים הטובים ביותר לפרסום הם ימים שני וחמישי בין השעות 8:00 ל-9:00 בבוקר.

תמיד רציתם להשתמש באינסטגרם לפרסום העסק שלכם? אם התוכן בכתבה הזו עניינן אתכם ואתם מעוניינים ללמוד עוד, כדאי לכם ללמוד קורס שיווק דיגיטלי שיעשיר לכם את הידע ויפתח בפניכם אופקים חדשים בתחום.

יצירת קשר עם המערכת

פוסטים אחרונים בבלוג